- Ännu en dag i skolan

Hej bloggen. Vanlig skoldag idag, förutom att vi slutade lite senare än vanligt, 4. Då sprang jag & Ida till Strömbacken för att hinna med 4 bussen, och det gjorde vi :) Hade egentligen tänkt åka in till stan igen för att gå på öppet hus på De Geer, men har verkligen ingen ork till det. Kan verkligen inte bestämma mig mellan De Geer & Kungsgård, har redan sökt in till Kungsgård (samhäll), men man kan ju ändra så många gånger man vill tills början av februari. Så jag har en stund på mig, men det vore jätte gulligt om det är någon som går på Kungsgård eller De Geer skriver vad ni tycker om skolorna! Skulle bli jätte tacksam, för jag har verkligen beslutsångest.

Bjuder på en bild på mig & min underbara klass från idag. Love them all!




Hahaha, Robin & Johan längst fram ska alltid hålla på & tönta sig.
På bilden är det iaf från vänster;
Isabelle, Sara, Sofia, Matea, Lisa, Lovisa, Linnéa, Aldin, Jag (kortast av alla HAHA), Miki, Dajana & Niklas. Jag ser verkligen jätte liten ut, speciellt mellan dom två längsta killarna i klassen.

Hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går ju i Kungsgård :D är helt ärlig och säger att de flesta har hamnat där pga folket som går där. Skolan är inte den bästa men det duger helt klart, vissa lärare bättre än andra :)

2009-01-20 @ 18:37:58
URL: http://vanessacruz.blogg.se/
Postat av: adelina

jag gillar faktiskt min skola! - kungsgård. dock gillar jag inte alls de geer, trots att jag aldrig gått där men hört att många bytt från de geer till en annan skola!



haha och gumman så liiiten du är, men jag är mindre, har för mig det :O

2009-01-20 @ 19:02:05
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: nava

va du än gör börja inte på deger tro mig du kommer ångra dig! kungsgård e bra ! :D grattis i förskott föressten gulleplutt!

2009-01-20 @ 20:56:39
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska bestämma själv, många väljer gymnasie för att folk säger kom till mig den skolan är dålig blablabla! Lyssna på dig själv, själv går jag på degeer och om du verkligen vill lyckas så välj självklart det, det blir som du gör det till :)

2009-01-21 @ 17:18:41
Postat av: hagabrud

samma här börja inte på de geer de flesta som börjr där byter eftersom miljön, folket o lärarna suger verkligen. börja på kungsgård meen annrs börja på haga verkligen en jättebra skola.

2009-01-22 @ 17:05:12
Postat av: Anonym

KUNGSGÅRD ÄR BÄST!

2009-01-22 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0