- Glitzy.se

Har hittat lite söta plagg på Glitzy.se, har aldrig varit inne där förut men hittade några plagg som jag tycker är värda att visas :)

Nu till våren älskar jag randigt, tyckte om den här för att den var i lite längre modell så att man kan använda den som både tröja, tunika & klänning. Guldknapparna där nere gör att det blir lite sailorkänsla över den - 500 kr.



Elin Kling är snygg i samma tröja/tunika/klänning.



Som sagt, randigt vitt & marinblått är enligt mig jättefint till våren/sommaren och den här tunikan var också väldigt fin.
Hillary Duff har på sig en liknande tunika. - 460 kr.



Lång oversize kavaj med duppelknäppta guldknappar - 650 kr.



Jag bara älskar västar, här är en väst i jeanstyg med guldiga nitar - 450 kr.




Mysig grå tröja med fickor - 350 kr.


Oversize skjorta i en ljusblå färg - 420 kr.



Mary-Kate är snygg i en liknande skjorta.



Söt kjol i miumiu stil - 430 kr.



Söt liten somrig klänning i 3 olika färger - 300 kr.





Det här ät alltså mina favorit från Glitzy! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du skulle uppdatera oftare skulle denhära bloggen gå långt!

2009-02-05 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0