- Torsdag

Det är nästan att jag skrattar när jag loggar in här på blogg.se och ser era kommentarer - får vi se ditt indianplagg, visa ditt indianplagg, existerar ditt indianplagg. Ni är verkligen tjatiga, men jag älskar er ändå :) Jag vill dock varna er för en sak, det så kallade "indianplagget" är en helt vanlig t-shirt, men dock med LITE små vad jag kallar indiandetaljer. Så hoppas att ni inte blir besvika nu. Ni får se den i nästa inlägg har jag tänkt :) Alltså om en halvtimme högst.

Nu ska jag berätta lite om min dag. Idag började jag kl 9, vi började direkt med nationella prov i aulan. Man fick välja mellan att skriva en krönika, en debattartikel, en novell eller något annat som jag inte riktigt minns. Jag skrev en novell såklart, min specialité är att skriva olika berättelser och så. Det skulle handla om en speciell bild, ett höghus och det är mörkt (antagligen natt ute) och det är bara en lampa tänd i hela huset. Jag skrev om en tjej som bodde med sin mamma & pappa och pappan misshandlade mamman. Den blev jättebra och spännande! Den fick heta "När staden sover". Vi hade 2 timmar och 40 min på oss. Nu har vi bara den muntliga delen kvar i svenska nationella, känns bra att ett ämne snart är över. Sen kommer engelskan, sen det absolut värsta, MATTEN. Är så himla rädd redan nu för det alltså. Sen kommer NO och spanska, även det är jag lite nervös för.

Efter provet åt vi, idag var det gröt eller broccolisoppa. Äckligt båda två. Sen hade vi mentorstid och sedan idrott som jag inte var med på, var ju sjuk igår och kom bara till skolan för nationella provets skull idag. Isabelle höll iallafall i lektionen (en tjej i klassen) hon hade Street Dance och det var kul att titta på. Tog även en promenad med en av lärarna och sara för att köpa godis i Ica medans idrotten höll på, sen slutade vi. Då gick Dajana och jag hem till henne, fixade i ordning oss lite och drog sedan till stan och åt på Chicken Kebab. Har ätit där nästan varje dag i 2 veckor nu, jag är verkligen stammis nu alltså, han vet alltid vad jag ska beställa. En trea (tallrik) me pomme :) Haha.

Sen gick jag och träffade Merdin så åkte vi hem till mig. Vi åt MC mat, haha jag är verkligen en matälskare, sedan gjorde vi inte så mycket mer. Han åkte hem ganska nyss. Jag vet inte riktigt om jag ska till skolan imorron, känner mig faktiskt sämre, känner mig febrig och är otroligt förkyld, min hals gör så himla ont också.

Vilket långt inlägg det blev :) Måste bara berätta om en sista sak, jag fick en kommentar som gjorde mig så glad, så här stog det: Den här bloggen kommer gå riktigt långt om du uppdaterar mer! Då blev jag jätteglad, och självklart ska jag börja uppdatera mer isåfall, även om det är väldigt svårt att hinna med nu med skolan, men jag älskar att blogga och tycker att det är så himla kul!

Imorron är det fredag och förhoppningsvis mår jag bättre, får vell se vad jag hittar på :) Snart kommer ert efterlängtade inlägg, så kika in snart igen! Ni som orkat läsa allt blir jag stolt över haha, lite meningslöst inlägg kanske. Men puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: ;D

ahahaha är du tsm me merdin igen ? nii e ju ba fööööööööööööööööööööör roliga!! xD

2009-02-06 @ 10:57:32
Postat av: emma

ääälskar att lääsa din blogg! :) bästa bloggen ever!

2009-02-06 @ 16:06:11
Postat av: Anonym

du, jag tror det bara är EN som tjatar hela tiden

2009-02-06 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0