- Torsdag

God morgon! Nu ligger jag här i sängen med datorn, mys haha (: Idag har jag tänkt att jag ska till stan en sväng, ska titta runt lite sen ska jag kanske till en kompis. Men får se hur det blir med den saken. Ikväll får vi se vad som händer, kanske träffar Malin? Något ska jag hitta på iallafall. Är lite sugen på att dra och bowla, någon som är på? Menmen, får se hur det blir. Nu är det inte alls långt tills skolan börjar igen, alltså åh .. jag orkar inte. Jättedåligt med frågor på frågestunden ju, kom igen nu, FRÅGA PÅ!

Lite senare ska jag visa er en nykomling i min garderob!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

när började du blogga?

tycker du det är kul eller gör du det för att du bara vill sysselsätta dig?

sportar du?

tycker du inte att du sminkar dig mycket??!!

hur många gånger har du haft sex?

hur var din första gång?

brukar du ha one night stand?

vad är ditt bästa sminktips? sextips?

vad är det finaste med kvinnokroppen? manskroppen?

2009-02-19 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0