- Torsdag

Hello! Igår var jag i skolan som vanligt, slutade vid 1 då gick jag & Dajana hem till henne, var där ett tag, sen mötte vi upp Malin och Hannah och drog till stan. Köpte bara 2 flätade hårband. Såg ett par skitsnygga skor jag ska köpa i veckan också! :) Sen satte jag & Dajana oss och fikade på Coffehouse, alltid mysigt. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och köpte pizza sen hem.

Idag gick jag aldrig till skolan, orkade verkligen inte gå upp på morgongen + att vi bara hade aktivitetsdag så jag tyckte att det var onödigt att ens gå dit. Skulle spelat innebandy och klättrat i klättringshallen, men var inte så sugen på något av det så jag är hemma med mamma idag :) Ska in till stan lite senare, vid 4-5, ska nämligen till frisören och färga håret!  Är jätteuppspelt, ska bli kul med en förändring, mitt hår ska nog bli ljusare. Ni får se resultatet ikväll, eller imorron blir det nog antagligen :)

Nu ska jag sätta på en film, "systrar i jeans andra sommaren" :) Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0