- Tisdag

Hej bloggen, förlåt för den dåliga uppdateringen! Igår var jag i skolan, slutade vid 4 sen åkte Malin och jag ner på stan. Vi åt först med Merdin Dajana och Hannah sen gick jag Malin och Dajana vidare. Jag hittade 4 bhar (kände att jag behövde några nya som sitter bra), ett armband, en väst, en kofta, en vit fodralklänning, ett linne och ett bälte. Kanske visar det lite senare, får se. Sen tog jag och Malin bussen hem.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, slutade vid 4 även idag, gick till Dajana och va där ett tag sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här. Är sjukt hungrig och trött, ska hoppa in i duschen snart, sen äta och sen sova! Imorron är det onsdag, skön dag, slutar 1.

Jag kanske lägger in bilder på det jag shoppade igår, om ni vill? Vet ju inte om ni tycker det är kul eller inte när jag lägger upp bilder på allt jag shoppat, det blir ju ganska mycket varje vecka. Men säg till om ni vill se :) Hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder på de du har shoppat! :D

2009-02-10 @ 20:30:37
Postat av: Anonym

vi vill se vad du har shoppat

2009-02-10 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0