- Tisdag

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men det blir ju såhär när det är skola igen. Igår blev det stan med Olly Malin Hannah och Dajana. För mig blev det bara att köpa lite indianinspirerade armband, armband med flätade remmar, indianpärlor i olika färger osv.  Kan visa om ni vill, säg till!

Idag gick jag i skolan till 4, jobbigt, sen gick jag ner till stan med Dajana. Mötte Merdin på vägen och vi gick till Chicken kebab och åt. Mums! Sen gick jag och Dajana vidare, gjorde lite ärenden och sen tog vi en fika på Coffehouse i Linden. Mycket trevligt, sen gick vi hem till henne ett tag sen kom mami och hämtade mig.

Tänkte visa er en bild från dagen på mig och mina babes. Axel kom och störde oss när vi skulle ta kort och trodde han fick vad med, men det är alltså inte meningen att han ska va med!



Axel jag Dajana och Malin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa

2009-02-25 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0