- Tisdag

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har haft en del att göra både igår & idag.

Igår kväll blev det att gå på nån lokalfest vid Kungsgatan typ, där var det massa folk som man kände, gick dit med Malin Merdin Esat Jasse Hannah och några till. Det var helt okej, var där en stund sen kom mamma och hämtade mig.

Idag vaknade jag vid 11, sen skjutsade mamma in mig till stan vid 1 för jag skulle nämligen till Centralbadet med Malin Merdin Jasse och Esat. Badade i cirka 5 timmar haha, var så längesen jag gjorde det så det var jättekul. Var mest nere på Relax avdelningen, en ny avdelning tror jag, där fanns det ångbastu, jacuzzi osv. Jätteskönt och mysigt var det. Vid 8 åkte jag hem, och nu sitter jag bara här. Blir en lugn hemma kväll idag, är jättetrött efter allt badande.

"Röstningen" är nu avslutad och det jag ska visa för er först är alla mina klänningar. Jag har en hel del, i somras kom jag hem med 20 st från Thailand, sen har jag självklart några jag köpt här & så. Jag älskar klänningar, det är nog det jag gillar mest i klädväg, men först kommer skor såklart. Tänkte visa er klänningarna när jag har dom på mig också, det blir ju lite roligare så. Visar mina skor någon annan gång. Men det får nog bli imorron jag tar kort och så, eller någon annan dag men det kommer den här veckan iallafall :)

Uppdaterar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0