- Thank god it's friday

Jag är på dåligt humör, riktigt dåligt humör. Min kväll är förstörd redan nu. Vet inte vad jag ska göra, OM jag ska göra något. Jag har faktiskt ingen lust alls. Jag längtar tills imorron kväll, får bara hoppas på att allt blir som planerat, för det brukar det ju inte bli när det gäller mig och mina kompisar. Gud vad skönt med fredag trots att jag haft en dålig dag idag, jag får sova imorron, det bästa som finns! Vill bara att den här kvällen ska ta slut snabbt, för jag är irriterad på allt och alla just nu. Förut var jag så hungrig att jag värmde soppa, SOPPA, det värsta jag vet. Men det var sån där färdig soppa, Varma Koppen tror jag det heter, Thaikyckling curry soppa, och den var faktiskt god. Och nu skriver jag massa ointressanta saker bara för att jag har så otroligt tråkigt. Kanske blir en hel del bloggande idag eller vad tror ni? Vi får hoppas på det för er skull, haha!

2 bilder från skolan idag bjuder jag på.

Här är jag och världens bästa tjejer, me on top of course! Under mig är det Lovisa och Dajana, sedan underst Linnéa och Lisa. Ibland när vi har tråkigt i skolan låtsas vi att vi är cirkusakrobater, haha!






Lovisa och jag högst upp sen Lisa (som knappt syns), Dajana och Linnéa. Vilka snyggingar alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0