- Svaren

 Nu ska ni få svaren på frågorna jag fick i frågestunden. Jag ignorerar dom frågor som är för privata.

Har du löshår? Hur får du håret så fint?
- Nej jag har inte löshår. Hm, jag gör inget speciellt med mitt hår, tvättar det väldigt ofta och plattar det och sen ser mitt hår ut såhär.

Är du populär i skolan och bland killar?
- Vad menas med populär egentligen? Jag har ju många vänner och så och jag är vell omtyckt av dom flesta men populär vet jag inte. Bland killar är jag vell både populär och opopulär, svår fråga att svara på.

Vad har du för skostorlek?
- 36, 37.

Vad är du mest nöjd med i ditt utseende?
- Mitt hår & mina läppar.

Vad jobbar dina föräldrar med :)
- Min mamma pluggar just nu (till florist) men har tidigare jobbat i olika affärer såsom Lindex, Bianco Footwear och Cubus. Min pappa är delägare i 3-4 olika företag, alltså är han egen företagare.

Vad använder du för smink, märke osv ?
- Oj, jag använder massa olika sminkprodukter från massa olika märken, men en favorit jag har är Loreals Telescopic mascara.

När började du blogga?  Tycker du det är kul eller gör du det för att du bara vill sysselsätta dig?
- Jag började blogga för 2 år sedan, men har haft lite uppehåll och sådant sen dess, har haft en blogg innan den här också. Jag gör det främst för att det är kul, men det är ju också en rolig sysselsättning.

Sportar du?
- Nej, det gör jag inte. Har dock gått i massa olika sporter tex fotboll.

Tycker du inte att du sminkar dig mycket?
- Okej, jag erkänner, jag sminkar mig ganska mycket.

Vad är det finaste med kvinnokroppen? manskroppen?
- Med kvinnokroppen är det såklart dom runda formerna, främst brösten och rumpan. Med manskroppen är det nog hela överkroppen - magen, armarna osv.

Vad är ditt bästa sminktips?
- Har inga direkt sminktips, men långa separerade ögonfransar är alltid något som får en att se snygg ut!

Vilket är ditt favorit plagg? Alltså det du använder mest oh så. Visa gärna :)
- Mina lackleggins måste det nog vara, funkar till allt!



Har oliwia blogg? isf va heter den?
- Nej, det har hon inte.

- Hur mycket väger du och hur lång är du?
Jag är ca 1.60 lång och väger runt 45-50 kg.

Är du bisexuel? jag är nämligen intresserad i så fall
- Haha, nej jag är inte bisexuell.

Vad är det bästa med killkroppen?
- Har redan svarat på det, överkroppen (magen, armarna osv).

Vilket gymnasium ska du välja?
- Kungsgård som första val, sen De Geer.

Har du virvel i luggen?
- Haha, nej det tror jag inte att jag har.

Brukar du bråka med dina föräldrar mkt, vad tycker dom om att du är ute så sent och ibland i andra städer, är det verkligen helt lugnt med dem när du gör så?
- Hm, vi bråkar vell ganska normalt mycket, men vi bråkar inte så ofta om att jag är ute för sent, när dom vill att jag ska komma hem gör jag ju det. Ibland i andra städer? Du menar att jag varit en gång i Sthlm typ? Haha, jag är inte så ofta i andra städer.

Har du läst twilight böckerna än ?
- Jag har läst ettan och tvåan än så länge, är i mitten av trean nu, dom är helt UNDERBARA, läs dom!

Vad har du för betyg i skolan?
- Jag har 4 MVG, 3 VG och resten G. Det är 215 poäng tror jag.

Hur många skor har du exakt?
- Ingen aning, får räkna någon gång!

Det var ganska många frågor jag valde att inte svara på eftersom dom var för privata. Det blev ju ganska många frågor till slut, jätte kul! Säg till när ni vill ha en frågestund igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0