- Svar på tal

Fick precis en kommentar av en tjej och jag tyckte att det var en sån bra kommentar. Jag tycker om när ni ger tips på vad ni vill läsa om och så, och nu fick jag lite bra tips som jag definitivt ska komma ihåg :)
Så här skrev hon:

Kul att du uppdaterar! HOPPAS DU FORTSÄTTER ;)
Tips:
Lägg in outfit, det gillar alla
tipsa om skor, kläder och acessoarer som är trendiga (som du brukar dvs)
Lite fler bilder vore kul
det skulle va kul att se bilder från ditt hem, det verkar så fint :)


Och jag svarar på det genom att säga att jag kommer börja med outfits, iallfall någon då & då, jag har sagt det länge men det kommer jag lovar. Och fler bilder jobbar jag också på, får ofta kommentarer om att ni vill se mer bilder på mig, och det kommer ju lite då&då :) Och bilder på mitt hem kommer inom kort, först och främst mitt rum, eftersom jag flyttat ganska nyligen är det ganska många som vill se min nya lägenhet! :)

Skriver snart igen, PUSS.


Kommentarer
Postat av: oliwia

haha lägenhet och lägenhet du bor i en slottsflygel gumman.. ;) <3

2009-02-06 @ 20:56:33
Postat av: Carro

Olly: Haha man ska ju inte va så skrytsam av sig ;D<3

2009-02-07 @ 14:20:20
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: oliwia

när man har rätt att skryta så får man det ;)

2009-02-07 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0