- Sunshine

Hello! Idag vaknade jag upp glad, det är ju helg och strålande sol ute, ska passa på och ta en promenad eller sätta mig ute en stund i trädgården! Men först måste jag ju blogga såklart :) Vaknade vid 11, ganska tidigt faktiskt för att va jag, men det känns bara skönt att inte sova bort hela dagen. Ska ut en stund nu, sen ska jag ta en dusch och sen förbereda mig lite inför kvällen. Förhoppningsvis blir det sleepover med tjejerna, Malin Dajana och Hannah. Vi ska kolla på melodifestivalen såklart, Next 3 är ju med ikväll! Önskar er all lycka, ska rösta på er! Blir vell bara att mysa, äta gott och sånt.

Kanske inte kommer skriva så mycket idag, eller inte ikväll iallafall eftersom jag inte kommer va hemma. Men ni får ha en jätte bra lördag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0