- Stan

Idag har jag somsagt tillbringat nästan hela dagen i stan. Först åkte jag och mamma till stan vid 12, duktig var jag som var uppe så tidigt, fick sminka mig i bilden för att mamma hade så bråttom HAHA, iallafall vi gick runt lite, på 5 minuter hade jag slösat 1200 kr i 2 affärer. Visar sen vad jag köpte! Sen åt vi lunch på Woktime, ni vet det mittemot bion. Mums! Sen åkte vi hem och jag fixade mig, sen åkte hela familjen till Pappa Grappa och åt pizza. Mums på de med, sen fick jag skjuts hem till Merdin där jag lämnade en sak, sen träffade jag Malin och vi åkte till stan och tog en fika på Coffehouse. Sen åt vi lite i MC, sen gick vi till BC (biljardcafét) haha. MC & BC :D Iallafall, där spelade vi lite biljard, eller inte jag då, eftersom jag inte kan haha, med några killar som malin kände. Sen gick vi tillbaks till MC och träffade Merdin och några till, sen tog jag bussen hem. Ganska meningslös kväll men de va trevligt ändå :)



En suddig bild på när Malin spelar, hon vann över Johannes!
Snart kommer bilder på det jag köpt idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0