- Söndag

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat tidigare idag men har haft lite annat för mig. Har pluggat till SO provet imorgon, fixat lite här hemma, sett på SATC (sex & the city) och så. Har alltså haft en seg, skön hemmadag. Såg även på My super sweet 16 maraton på MTV, flera avsnitt i rad, såg blandannat när Sean Kingston hade sin 18-års fest och när massa andra mindre kända 16åringar firade sina födelsedagar. Blir så avundsjuk på att dom verkligen kan få allt dom vill ha! Jag vill också åka till Jamaica och fixa världens största fest till alla mina nära & kära like Sean Kingston! Haha, bara att fortsätta drömma :) Imorron är det skola igen, helgen har gått snabbt som vanligt, efter skolan ska nog Malin och jag ta en runda på stan, alltid trevligt :)

Ska blogga om något lite roligare snart, puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0