- Söndag

Så, tänkte börja med att berätta om min helg. I fredags mådde jag inte riktigt bra, så jag ville bara va hemma & se på film och så, och då kom min baby hit för och göra mig sällskap, gullig som han är. I lördags var jag på bio med Malin Dajana Merdin & Jasse, såg Bröllopsduellen. Den var faktiskt inte så bra, ganska långtråkig så den är inget jag kan rekommendera, men visst, helt okej var den. Efter det åt vi lite, sen åkte jag & Malin hem till mig, såg SATC filmen, jag har sett den några gånger nu men jag älskar den :) Sen sov Malin hos mig.
 
Idag (söndag) gick jag faktiskt upp tidigt och gjorde i ordning mig, sen åkte jag & Malin till stan och shoppade. Sen mötte jag Merdin, så åt vi med Malin & Laurence (vet inte hur han stavar) och sen åkte Merdin & jag hem till mig. Sen han va han här någon timme, och i nästa inlägg visar jag er vad jag shoppat idag!

Puss sålänge :)

Bröllopsduellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0