- Sjuk

Hello :) Idag gick inte jag till skolan, är så himla förkyld och har fortfarande sjukt ont i halsen, sen har jag nog lite feber också. Kul på en fredag då, menmen inget att göra åt. Vaknade vid 11 då satte jag mig och kollade på SATC, är inne på sjätte säsongen nu, DEN SISTA :| Vill inte att det ska ta slut ju. Menmen, sen loggade jag in här på bloggen och kollade som vanligt igenom kommentarerna, fick några intressanta, en tjej frågade hur jag får plats med alla mina kläder jag har/köper. Ska visa er sen hur det går till :) Blir nog inte att gå ut på hela dagen, vill bara ha bort min förkylning. Hoppas att Merdin kommer hit ikv iallafall, behöver lite sällskap och nån att pussa på, om han vill bli sjuk haha :)

Skriver snart, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är tsm igen va (:

2009-02-06 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0