- Plugg

Hello! Skön och kort skoldag idag, slutade vid 1 men fick vänta ca en timme på bussen .. kulkul!
Merdin följde med mig hem också, han åkte för ett tag sen och jag har pluggat lite, ska fortsätta snart. Har redan massor att göra i skolan nu känner jag:

- Nationellt muntligt svenskaprov
- Spanska läxförhör
- NO muntlig framställning
- SO, typ 3 inlämningsuppgifter
- Matte, är klar med 2 av 6 "test" i boken

Men det löser sig, håller på med spanskan och SO:n nu, är snart klar med spanskan :) Känner mig duktig som tar tag i det nu direkt faktiskt. Tänkte lägga in dagens outfit snart, tog faktiskt en bild imorse. Det är inget speciellt allt men ni vill ju ha outfits så ska börja med det lite sakta men säkert. Kika in snart igen, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med klänningarna du ska visa?

2009-02-25 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0