- Nytt

Det här shoppade jag idag.





Min älskade jeansjacka jag pratat om sålänge, ni anar inte vilken tur jag hade, dom hade inga kvar förutom i Medium och Large och det är ju för stort för mig, men sen så frågade jag dom som jobbar där om dom hade någon på lagret, och det hade dom inte. Men då ringde Claudia (butikschefen) hennes syster Pascal och frågade om hon verkligen skulle ha den hon lagt undan för hon hade en tjej (jag) som så gärna ville ha den, och så fick jag den i Small! Den är liksom helt slut typ överallt och jättepopulär så jag blev jätteglad. Perfekta vårjackan!
Monki - 500 kr







Sjukt snygga jeans - Bikbok, 699:-

Kommentarer
Postat av: armin

grrr vikken rööööv

2009-02-21 @ 00:14:09
Postat av: angelica

jackan är verkligen riktigt fin :)

2009-02-24 @ 14:06:17
URL: http://angelicasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0