- Nationellt prov

Vill först bara säga att jag blir så irriterad på er ibland. Ni tjatar och tjatar om mitt indianplagg som jag skulle visa, och jag SKA visa det, men jag går faktiskt i skolan & vill ha en fritid sitter inte och tar kort på mina kläder och bloggar hela tiden. Ni får helt enkelt vänta och sluta tjata. Det kommer så småningom :)

Började skolan vid 10 idag, men åkte till Dajana tidigare och var där sen gick vi till skolan. Hade NP (nationellt prov) direkt, svenska, det gick jättebra faktiskt och jag tyckte inte att det var svårt alls. Sen efter gick jag & Dajana hem till henne, och så va jag där i några timmar sen kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem gick jag direkt och la mig och sov för jag har feber och mår inte bra alls, känner mig jättesjuk och har ont i halsen och är förkyld. Hoppas ja blir frisk tills på torsdag iaf, nästa NP ju. Menmen, får se hur det blir.

Är jättetrött och mår inte så bra, så kanske inte kommer bli så mycket bloggande idag. Eller så kanske det blir det, får vell se haha :) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

får vi se ditt indianplagg då?

2009-02-04 @ 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0