- My closet



Det här tyckte jag var det bästa när jag precis flyttat hit, den stora garderoben. Men jag börjar få ont om plats även om det är väldigt bra utrymmen i garderoben.
I det första skåpet har jag tröjor/koftor/satinjackor och sådant upphängt, sen har jag underkläder och strumpor där. Överst har jag även sjalar och halsdukar.
I det andra skåpet har jag byxor, jeans, leggins, mjukiskläder, sovkläder och sånt. Högre upp har jag även lite koftor och tröjor jag inte använder så ofta.
I det tredje skåpet har jag bara klänningar, skor och små väskor - axelremsväskor & kuvertväskor.
I det fjärde skåpet har jag linnen, t-shirts, kjolar och lite allt möjligt. Har även vanliga väskor högst upp i det skåpet.

Nästa gång kanske jag visar er vad som finns inuti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig VAR i garderoben du har dina kläder :)

2009-02-06 @ 18:03:09
Postat av: Anonym

men sug du där uppe!



jag vill gärna ser mer bilder ifrån ditt rum o hem! :) det verkar vara sjukt läckert! :D

2009-02-08 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0