- Mina nästa köp

Det här har jag skrivit upp att jag ska köpa dom närmsta veckorna och det här är verkligen måsten i min garderob nu.

- Jeansjacka/ny skinnjacka

Artikelbild

Helst i denna modellen både på jeansjackan & skinnjackan, kort och tajt med dragkedjor. Den första är från Monki och den andra är från MQ.

- Rutiga skjortor helst i lite längre modell i härliga färger




- Randiga tröjor i vitt/rött eller vitt/blått



Enkel t-shirt från Gina, jag vill helst ha långärmade, har redan en i marinblått:



Denna kommer från Vila och kostar 200 kr. Vill ha fler liknande den här!

Artikelbild

H&M - 149 :-

- Vita tygskor höga som låga, alltid bra och ha på våren.




Dessa är från H&M och dom första kostar 129:- och dom andra 98:-. Billigt och bra :)

- Ljusa trasiga jeans

Artikelbild

Dom här kommer från Bikbok och kostar 699 kr.
Jag vill ha ett par i lite mer tajt modell med raka stuprörsben.



Jeansen tjejen på bilden har på sig kommer från Gina Tricot.

- Jeansshorts i alla färger och former

Artikelbild

Dom här kommer från H&M och kostar 398 kr.

- Kavajer, korta och långa i olika färger

Artikelbild

 Från Gina Tricot.

Sen kommer jag även köpa småsaker nu till våren & sommaren som nya solglasögon, nya bikinis, indianinspirerade smycken och sen ska jag även satsa på västar - vill ha en jeansväst, fransväst, paljettväst och en väst med nitar haha. Får se hur det blir med den saken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj har du köpt allt det här haha:D//jätte finnt äre :D<3

2009-02-19 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0