- Melodifestivalen

Blev en ganska mysig kväll trots allt, jag & pappa åkte och hämtade Merdin sen var vi här och såg på melodifestivalen och åt massa gott. Jag tyckte att Måns och Amy Diamond var bäst! Men jag tyckte också om nån sorglig låt som hette What if, tre tjejer sjöng den men minns inte vad dom hette. Sen tycker jag också att Jennifer Brown har en så himla bra röst! Kan inte fatta att Gonzalo ska stå där på scen om några veckor, känns lite overkligt, känns som om det var igår jag lärde känna honom, men det måste varit sommaren 2005 eller 2006 när vi jämt brukade umgås. Men jag önskar iallafall honom och hans grupp Next 3 all lycka! Hoppas verkligen att det går bra för dom :)

Alla deltagare som var med ikväll.





Och här har vi Next 3. När dom är med måste ni verkligen rösta massor, Gonzalo och Adam är ju gamla kompisar till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0