- Måndag

nHello, vill först bara påminna er om att ni ska fortsätta rösta på vad ni helst vill att jag visar - skor, klänningar eller smycken. Än så länge leder klänningar! "Röstningen" håller på tills imorron tror jag.

Igår blev det än ganska vanlig dag, åkte in till stan på kvällen och tog en fika i Monaco med Merdin och Esat, där satt vi ett tag, drack varm choklad och såg på Inter - Milan. Vid 10 eller 11 åkte jag hem.

Idag vaknade jag väldigt tidigt, vid 10, så tog jag bussen till stan och träffade Malin. Vi tog en runda på stan och tittade runt lite bara, hittade inget speciellt faktiskt, förutom 3 par söta skor jag har spanat in. Men inga köp idag! Sen nu är jag & Malin hemma hos mig och har inte gjort så mycket förutom att leka med webcameran, som vi alltid gjorde när vi var lite mindre haha, tänkte att jag skulle visa er några av dom haha, enjoy! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför går det nt att trycka på bilderna så dom blir stora??

2009-02-16 @ 18:18:02
Postat av: Anonym

söta ni är :D vad är det för tröja du har på dej?

2009-02-16 @ 21:00:45
Postat av: Anonym

du är jävligt söt men malin hora bajs ser ju så jävla ful ut!

2009-02-18 @ 14:14:54
Postat av: Anonym

vem är du som inte vågar skriva ditt namn ? hahahahahhaha

2009-02-18 @ 23:47:39
URL: http://maliningbrandt.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0