- Lördag

Hello :) Förlåt för att jag inte skrivit tidigare men har varit lite seg haha. Igår kväll kom Merdin till mig, så såg vi på en film, Miniority Report hette den, den var ganska bra, sen blev det att han sov hos mig, myspys! :) Sen åkte han hem imorse och jag sov till ungefär 1, sen nu har jag bara segat framför datorn, vart inne på Bilddagboken, Facebook, bloggen, Msn & Nattstad som vanligt. Inte så kul, men det är sånt som är mina vardagliga rutiner liksom. Ska vell börja fixa mig nångång snart, ska åka in till stan & träffa min kära vän Dajana, är fortfarande sjuk så jag tror att vi bara ska ta det lugnt och så. Alltid lika kul och träffa henne :)

Ikväll KANSKE jag lägger upp en outfit, eller imorron, beror på om de blir nåt som är värt och visas. Känner mig inte så bloggsugen justnu, men det blir vell något inlägg till innan jag drar sen. Så vi hörs lite senare! Puss

Kommentarer
Postat av: j

outfits! outfits! outfits!

skitsamma om du inte tycker det e något märkvärdigt du har på dig, det e kul ändå!

2009-02-07 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0