- Läsarfrågor

Ditt hår har sååån fin färg! namn på färgen eller vart du gjorde? frisören? information tack:P
- Jag färgade hos frisören, min frisör är bäst, hon heter Linda och jobbar på Mates på Drottninggatan. Hon har frisörsalongen tillsammans med sin bästa kompis Sofia, sen har dom några andra anställda. Men Linda la i slingor i 3 olika färger. Det blev en lite askblond nougat beige färgad, sen en lite mer koppar färgad (rödaktig) och en ljusbrun. Så jag har alltså min gamla hårfärg typ mellanbrun tillsammans med 3 olika slingor i dom färgerna jag skrev. Hoppas du förstod :)

Vad hände med klänningarna du skulle visa?
- Oj, det hade jag helt glömt bort! Det kommer inom kort, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du visa bilder på hur ditt rum ser ut (:

2009-02-25 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0