- Kvällen

Hello, nu har jag precis kommit hem från stan. Kvällen började med att jag åkte till Dajana, var där en stund, sen gick vi till Merdin där han Jasse och Esat var. Sen kom även Hannah dit. Var där ett tag sen gick jag Dajana & Hannah till Monaco, där va det massa folk och så, trevligt trevligt. Det var fest där så det var ganska mycket folk. Sen kom pappa och hämtade mig, och nu sitter jag här. Jag har tyvärr ingen outfitbild för ikväll, jag är ju så ovan och jag tänker aldrig på att fota när jag sätter på mig något och sen hade jag ganska bråttom, men jag kan skriva vad jag hade på mig, bättre än inget ju: Ljusa jeans från Bikbok, svart spetsbody från H&M, svart satinjacka från Gina Tricot, Svarta lackstövletter från H&M. Sen blev det massa smycken på det (ringar, örhängen & armband). Enkelt, just like I want it. Imorron ska jag nog plugga hela dagen och bara ta det lugnt, om det inte blir en sväng på stan, är sugen på lite kläder jag sett. Men det är sånt som märks :)

Idag har jag inte skrivit så roliga inlägg precis, men det blir nog något till innan jag går och lägger mig. Puss sålänge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0