- Happy valentines day

Vill bara börja med att säga glad alla ♥-dag till er sunshines!

Min kväll igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. Började med att jag fixade mig här hemma, min outfit för kvällen blev en hög svart kjol, ett svart linne, svarta genomskinliga stayups med spetskant, klackar, & massa smycken såklart! Mamma skjutsade mig och Malin till Merdin, när vi kom dit duschade Merdin så vi satte oss och snackade lite med Merdins mamma och hade de mys, sen va vi där ett tag, tog det lugnt så kom även Esat dit. Vi sprang till resecentrum för att hinna med bussen till Söderköping, för en gammal kompis till oss alla (Kazum) skulle ha lokalfest och massa folk från både Norrköping och Söderköping skulle dit. När vi kom dit skulle nån hämta oss med bil men det kom aldrig någon, och då var det jag Malin Merdin Esat Michelle Jessi Alexandra & en till tjej som stog och väntade och frös ihjäl MITT I INGENSTANS. Till slut fick vi skjuts till festen men den var tydligen redan slut (kl var 10) för att det varit bråk och polisen hade varit där, så vi åkte tillbaks till busshållsplatsen och väntade på nästa buss. Då var helt plötsligt även Matte Robin och Jonte där, och sen tog vi bussen hem.

Kvällen slutade med ett besök på MC som alla kvällar, sedan drog alla hemåt förutom jag Merdin och Esat som satte oss i fikabussen och väntade på att min buss skulle komma. Vid halv 1 tog jag & Merdin bussen hem till mig sen sov han här, MYS. Vi vaknade vid 12, sen vid 1 tog han bussen hem.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får vell se om jag träffar Merdin senare igen, det är ju trots allt alla ♥-dag! Är faktiskt sugen på bara en myskväll hemma idag med melodifestivalen och massa gott såklart. Men får se vad som händer senare.

Skriver snart igen, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din lördags kväll låter riktigt skön! :)

lägg ut en bild på dig, vill se din frilla! :D

2009-02-14 @ 15:46:53
Postat av: jonna

skulle också åkt till den festen, kanske tur att de inte blev så då ;) glad alla hjärtans dag ialf! ♥

2009-02-14 @ 15:49:42
URL: http://jonnaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0