- GIMME GIMME GIMME

Jag håller på att bli galen. Jag skulle kunna döda för Kenzas skor. Ska visa mina favoriter, och dom har hon köpt dom senaste månaderna! GE MIG PENGAR OCH KENZAS SKOR!









Dom här 2 är från Topshop. Jag kan bara säga ÅH.





Dom här från H&M har jag redan bloggat om, underbara är dom.





Även dom här är från Topshop, helt seriöst JAG BLIR GALEN!



Friis & Co.





Topshop.



Från Scorett, dom här ska jag gå på jakt efter den här veckan, om dom finns ska jag köpa dom DIREKT!



Och dessa är från Zara.

Jag HATAR Kenza. Dom här skorna är bland dom snyggaste jag sett och jag skulle helt seriöst kunna DÖDA för hennes skor. Alla är så snygga att jag vill skrika. Varför skulle just jag bli en sån sko älskare?! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh, Dajana har dom längst ner från Zara, fuskit. men om dom där skorna från Scorett finns kvar på fredag så ska jag köpa dom :d

2009-02-17 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0