- Fredag

Hello bloggen! Sista skoldagen innan lov nu då. YEY! Nu sitter jag i skolan, har lunchrast och Malin och jag roar oss med att sitta här i datasalen. Mitt besök hos frisören igår tog TRE timmar, det blev lite fel först och så men nu har jag en skitsnygg guld/nougat/ljusbrun färg och slingor i lite röda nyanser, skitsnyggt blev det! Jag är rejält mycket ljushårigare iaf, och det var ju det jag ville. Min frisör är bäst, hon vet alltid precis vad jag vill ha och jag blir alltid så nöjd när jag varit hos henne. Dock är färgen väldigt svår att fånga på bild, speciellt när jag bara har en mobilkamera, så tror inte att det syns bra alls på bild hur fin färgen är.

Efter skolan ska jag hem sen ikväll ska jag nog på fest, men får se hur det blir med det. Imorron är det ju alla <3-dag och ska man ju umgås med sin älskling .. om man nu har någon. Menmen, snart börjar min sista lektion - matte. En lång och tråkig lektion har jag framför mig, men jag överlever! Hoppas att mamma kan komma och hämta mig så att jag inte behöver åka buss, är för trött för det.

Nu ska jag va lite social mot mina vänner, PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut en bild endå! :D

2009-02-13 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0