- Du&jag

Jag måste bara skriva en sak, här i bloggen har jag bara skrivit dåligt saker om mitt förhållande  med Merdin.Trots allt tjaffs och alla problem så älskar jag dig Merdin, otroligt mycket. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta vad som än händer. Du är min största kärlek och en av mina bästa vänner. Även om det gått mer än 1 år är jag fortfarande så kär i dig. Med dig kan jag va mig själv, ha kul & det viktigaste av allt - jag litar på dig till 100% och jag vet att du alltid kommer finnas vid min sida när jag behöver dig. Även om jag inte alltid visar det så älskar jag dig av hela mitt hjärta, glöm aldrig det! Som jag alltid sagt - du&jag mot världen.


Kommentarer
Postat av: Merdin

Jaag älaskar dig oxå :) mkt mkt mkt mer (:<3

2009-02-23 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0