- Back to reality

Har haft en mysig dag med min älskling. Han kom hit vid 3 så låg vi bara och hade de mysigt, sen gick vi ut och skulle åka pulka, men de blev snowracer och tefat. Sjukt mycket snö är det ute! Vi hade iallafall jätte kul :) Har en perfekt pulkabacke här, sjukt brant & lång backe, jag vågade inte riktigt åka först för varje gång så ramlar man haha.

 Imorron är det skola igen, jag säger bara ÅNGEST. Jag vill verkligen inte, hatar skolan. Gå upp tidigt varje morgon, va så trött efter skolan att man inte orkar göra något annat än och bara va hemma, va trött på kvällarna och lägga sig vid 10-11, jag vill verkligen inte tillbaks till det! Nu på lovet har jag lagt mig vid 1-2-3 varje kväll, sen sovit till 1-2 nästan varje dag. Skönast så ju, älskar det!

Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0