- Ännu en dag på stan

Hej bloggen :) Kom hem för nån timma sen, skapligt trött efter en skoldag och 3 timmar på stan. Slutade vid halv 4, sen åkte Malin & jag ner till stan, blev lite shopping idag också :) Visar bild på det sen i nästa inlägg. Sen åkte vi hem och nu har jag bara duschat & så. Har köpt lösgodis för 100 kr, känns ju bra, haha men man måste ju ha på det NATIONELLA PROVET imorron. Herregud, jag är faktiskt nervös. Svenska är ju i och för sig mitt favoritämne men ändå, de är så stränga regler och sen är det i så lång tid och det gör mig nervös. Men det ska nog gå bra :) Jag börjar kl 10 imorron, men åker nog till Dajana lite tidigare.

Menmen, snart kommer ett inlägg på vad jag köpt idag. Mest småsaker men ändå :) Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa indianplagget då också xd:)

2009-02-02 @ 21:37:37
Postat av: Anonym

visa indianplagget då också xd:)

2009-02-02 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0