- Andra chansen

Jag har en jätterolig nyhet att berätta! Den 7 Mars är det ju Melodifestivalen här i Norrköping, "Andra chansen" i himmelstalundshallen. Jag hade inte en tanke på att gå dit och biljetterna är ju slutsålda för längesen, men häromdagen ringde min pappa och berättade att han har biljetter till mig och 4 kompisar, då får vi alltså kolla på melodifestivalen i utbyte mot att vi jobbar lite där när allt är slut. Så när all publik ska gå ut ska vi stå vid utgångarna och dela ut chipspåsar. Om ni undrar kunde min pappa fixa dom här biljetterna via hans jobb. Ska bli jättekul, det är ju inte precis jobbigt att dela ut chipspåsar, så jag Dajana Malin Olly & Hannah ska alltså jobba på Andra chansen i himmelstalundshallen! Någon av er läsare som ska dit? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0