- 16 sanningar om mig

- Jag är beroende av att smsa, skickar kanske 100 sms om dagen om inte mer
- Jag tycker att det är otroligt jobbigt att ta bort mitt smink på kvällarna
- Jag bryr mig jätte mycket om vad andra tycker och tänker om mig
- Jag kan inte gå upp i vikt trots att jag äter mer än dom flesta
- Jag är sjukt känslig & har jättelätt för att gråta
- Jag blir ofta nervös och är ganska feg
- Jag har nästan för bra självförtroende
- Jag tycker att jag ser väldigt bra ut
- Jag är otroligt utseendefixerad
- Jag tycker om nästan all mat
- Jag tycker att jag är för smal
- Jag är en riktig egoist
- Jag älskar att sjunga
- Jag är alltid hungrig
- Jag hatar barn
- Jag är snål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0