- Nyårsklänning

Jag får panik! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på nyår. Alla mina tjejkompisar verkar ha det helt klart och allt är fixat, jag har knappt börjat tänka på det. Jag vill ha en klänning såklart. En speciell klänning. En kort klänning. Jag vill att den ska sticka ut lite, jag brukar ju oftast använda svarta, tajta, korta klänningar. Något jag skulle kunna tänka mig är en paljettklänning, helt i paljetter. Eller med diamanter eller liknanade, något riktigt festligt iallafall. Sen tycker jag att öppna ryggar är sjukt snyggt, desto mer öppet desto sexigare. Sen ska jag även köpa nya skor såklart, och jag ska nog lägga ner lite pengar på det faktiskt. Vill ha ett par nya riktigt snygga, höga party klackar! Hoppas bara jag hittar ett par perfekta, vill ha ett par riiiiiiiktigt höga, kanske 15 cm. Ni kanske vet att jag är en riktig sucker för klackskor, helt ska dom vara så höga som möjligt!

Den här från Style by stars skulle jag kunna tänka mig, men den kostar 700 kr + frakt, så nja.

1.



Kanske blir att beställa den trots allt.. den är ju så snygg. Vill ni ser hur den ser ut på kan ni titta på Kenzas blogg, hon har nämligen en sån och använde den en gång när hon var ute och festade.

Några alternativ:

2.



3.


4.

Motel Chain Back Bodycon Jersey Dress

5.

Lipsy Sequin One Shoulder Dress

6.

ASOS Backless Lace Bodycon Dress

7.

ASOS BLACK Fitted Piped Gold & Black Jacquard Dress

8.

ASOS Panelled Body Con Bandeau Dress

9.

Rare By The Saturdays Una Studded Bandeau

10.

ASOS All Over Big Sequin Dress

11.

ASOS Mermaid One Shoulder Sequin Dress

12.






13.

Stylein Morningside

Stylein Morningside

14.



.. Sen finns det även massa snygga från Nelly.com & Gina tricot men jag vet inte hur man kopierar därifrån haha!

Ge mig tips! Vilken var snyggast? Vilken sorts klänning tror ni skulle vara snygg på mig? I NEED HELP. Jag kanske beställer någon om jag inte hittar någon snygg i någon affär, så säg vad ni tycker snälla!

Mina favoriter är nr 1, 4, 5, 6 och 8. Vilken är eran?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nr 12, 11 och 5 finns bara i L så ja tror nog de blir lite för stort

2009-12-15 @ 19:32:48
Postat av: Anonym

4 riktig snygg rygg på den dock var alla fina (: fast 3 är lite för vanlig

2009-12-15 @ 21:33:37
Postat av: Anonym

jag fastnade direkt för nr 8! du skulle vara snygg i den plus uppsatt hår. typ någon snygg knut där bak eller nåt! =)

2009-12-15 @ 22:33:36
Postat av: sally

1 & 6 tycker ja :d

2009-12-16 @ 11:55:41
URL: http://sallyelmahdy.blogg.se/
Postat av: Anonym

nummer 8 skulle passa dig bäst

2009-12-16 @ 16:18:06
Postat av: sara

nr 13. vart finns den klänningen :)

2009-12-16 @ 21:17:57
Postat av: Caroline

svar: nr 13 finns på Nelly.se & Bubbleroom.se :)

2009-12-16 @ 21:42:55
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0