- 9/12

Igår kväll var jag ju som sagt och kollade på Dolphins, dom spelade mot något lag från Litauen faktiskt, och vann som vanligt. Sjukt mycket folk var det! När vi kom dit bjöds det på champagne och cider på vip området, sen åt jag även en god hamburgare. Jag och mamma fick en present av en spelare i Litauens lag också, varsin Plopp (ckoklad ni vet), haha!

Sen var även "Idol-Camilla" & Diamonds där och uppträdde.





Lyckades få en dålig bild på Camilla haha, och även en på Diamonds:





Och såhär såg jag ut igår kväll:



Okej, HATA bilden. Plus att man knappt ser något av det jag hade på mig men ändå.
- Skinnjacka, klänning & halsduk från Ginatricot
- Skinnhandskar från Wedins
- Väska från Thailand
- Halsband från MQ
- Converse

.. Idag har det varit en konstig skoldag. Hade inte en enda lektion som vanligt pågrund av skol SM eller vad det heter haha. Var och kollade på när Kungsgårds lag (och John Bauers och De Geers) spelade fotboll i Ektorp hela dagen. Och idag har jag bara umgåtts lite med Merdin och sen pluggat. Jag har så sjukt mycket att göra innan lovet! Lovet är så himla efterlängtat nu, ni anar inte..

Jag lovar er att visa er mina små presenter snart, några saknade att jag la upp bilder på dom varje dag, men det kommer! PUSSIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått höra att camilla är en riktig bitch i verkligheten hon kommer försent till idols signeringar för att hon festar sent och ligger med sin pojkvänn på hotell rummen och trashar dom. Hon struntar också i idolturnen och hon har fått flera tillsägelser från turne cheferna

2009-12-10 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0