- 8/12

Vanlig skoldag idag förutom att jag började kl 10. Åkte hem direkt efter skolan, däckade framför TV:n och One tree hill. Sov en liten stund och nu är jag jättepigg. Ska snart börja fixa mig lite för ikväll ska jag på Dolphin's jubileumsfest eller något sånt.. Stadium Arena firar 1 år så det kommer vara några artister där och så, massa mat och grejer, tävlingar och sånt sen spelar Dolphins som vanligt match. Förresten är det gratis entré för alla ikväll.

Nu ska jag gå. Haha PUSS!



I could have another you in a minute,
Matter fact, he'll be here in a minute, baby
I could have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin' your irreplaceable

.. Cause the truth of the matter is replacing you is so easy.


Kommentarer
Postat av: emma

gumman har du och merdin gjort slut?.. <3

2009-12-08 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0