- 7/12

Förlåt för jättedålig uppdatering! I helgen tog jag det bara lugnt, i fredags var jag hemma och hade det mys med Merdin, såg på Idol & skräckfilm. Skandal att Tove åkte ut ju! Calle är SÄMST. Haha. Sen på lördagen kom några släktingar från Karlskoga och hälsade på, då var det även julmarknad här på Löfsta och dom sålde massa grejer så vi gick runt och tittade på det. Sjukt mycket folk var det här! Sen på kvällen tog jag och Merdin en fika på Coffehouse, mys :) Har glömt att visa er presenterna jag fått dom senaste dagarna, men jag lägger in bilder när jag har ork och lust. Har iallafall fått godis, en nyckelring och ett hårband i julstrumpan sen dess.

Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa en ny mobil.. blir nog en rosa touch :) Antingen från LG eller Samsung. Har tröttnat på Sony Ericsson, mina senaste har gått sönder varenda en jättesnabbt och lätt och alla har varit Sony Ericsson. Och Nokia är fula tycker jag! Menmen, vi får se vad det blir.

Idag har jag köpt min första julklapp! Det blev en till min lillasyster. Börjar känna mig lite stressad, inte alls långt kvar ju, och jag har några stycken att köpa till. Jag längtar så mycket, julen är så mysig!

Den här veckan är det en helt vanlig skolvecka med 2 prov sammanlagt, gjorde ett idag och har ett på fredag. Sen är det 2 prov till nästa vecka och 2 inlämningsuppgifter som också ska vara klara nästa vecka, sen är jag klar med allt plugg! SÅ SKÖNT.

Vi hörs imorgon, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0