- 4/12

ÄNTLIGEN FREDAG! Så himla skönt. Kom nyss hem från Citygross, handlade med mamma haha. Som vanligt när jag följer med och handlar blir det en massa gott! Har köpt massa chips osv, mums! Det är nog något dom flesta inte vet om mig.. jag är helt GALEN i chips. Har alltid varit det, chips är det godaste man kan äta, speciellt med dipp till. Haha, nu vet ni det :) Skoldagen idag var som vanligt, förutom att jag hade idrott för typ första gången på 2 månader :)

Ikväll blir det myskväll framför Idol, bara 3 deltagare kvar nu ju. Jag tror att Calle åker ut ikväll och att Tove & Erik går till final, sen vinner nog Erik. Vad tror ni? Jag tycker inte om någon av dom sådär jättemycket faktiskt..

Dagens present som låg i julstrumpan:

 

Dåliga bilder, men jag fick iallafall ett par snygga trosor. Dom låg ihoprullade i dendär lilla förpackningen som det står "With love" på.

Uppdaterar senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0