- 3/12

Idag har jag haft en låååång och jobbig dag.. Började klockan 8 och slutade kvart över 4 (skulle egentligen sluta 5 men vi fick gå lite tidigare), dagen gick helt sjukt segt och alla lektioner var så himla TRÅKIGA.. Känner mig så himla lättad över att det är fredag imorgon, jag är helt SLUT och vill bara ha en helg där jag kan sova, vila upp mig och bara ta det lugnt. Det behöver jag! Funderar på att gå och lägga mig snart alltså, så himla trött är jag.

Förresten har det ju börjat bli FREEZING COLD outside.. haha, hemskt! Borde det inte komma snö snart? Jag vill ha snö till jul!

Dagens lilla present som låg i julstrumpan:




En liten burk med "snygg-piller"! Jättegoda faktiskt. Dom är från Lagerhause tror jag. Haha man kan ju undra om mamma tycker att hon har en ful dotter eller något..

Förresten, ansiktsmasken jag skrev om igår som jag fick var faktiskt jättebra! Jag hade den i en kvart och när jag sköljde av den var min hud alldeles babylen. Underbart!

Nu blir det mammas pojkar, sen SLEEPTIME. Längtar haha! PUSS


Kommentarer
Postat av: mikaela - ungmamma till Nova

fin blogg du har :)

2009-12-04 @ 00:15:25
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0