- 31/12

Sista dagen på året idag då och det blir STRESS! Jag ska:

- Duscha
- Raka benen
- Lägga ansiktsmask
- Göra hårinpackning
- Noppra ögonbrynen
- Smörja in mig med BUS
- Måla tånaglar
- Sminka mig, krångla med lösögonfransar
- Fixa håret
- Packa ner en väska med allt jag behöver (sover inte hemma ikväll)

- En FRESH Caroline alltså! Har säkert glömt att skriva något också. Dedär tar sin tid för mig haha. Men ikväll vill man ju såklart vara så snygg som möjligt!

Sen ikväll blir det först förfest hos Merdin med några, sen vidare till en stor lokalnyårsfest i restaurang Eklunden som NIF Bosna anordnar. Där finns det mat, dricka, dansgolv med DJ och massa folk, hoppas det blir lyckat! Vi hörs imorgon, PUSS!

GOTT NYTT ÅR ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0