- 30/12

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men dom senaste dagarna har jag fått ganska fullt upp. Jag har hunnit med att:

- Åka till Finspångs badhus och ätit på O'learys tillsammans med familjen + Merdin.



- Varit på bio och sett filmen "2012". Mycket bra!



- Gjort gelénaglar på Törnrosa.



- Shoppat massor (bla inför nyår).


- Hämtat ut skor jag beställt från Nelly.



- Sovit hos Merdin.

- Solat ett par gånger.



- Planerat och fixat allt inför nyår.



- Blivit av med nyköpt smink som jag hade i en påse när jag var på Törnrosa. "Någon" snodde det alltså.




Det var nog allt! Ska visa er lite bilder. Resultatet av mina gelénaglar blev såhär:





Visst blev dom snygga?! Ville ha lite extra snygga naglar på nyår haha :) Jag är jättenöjd, det var faktiskt en thailändare som gjorde dom, jätteduktig, nogrann och snabb var hon.

Här är mina skor jag beställde från Nelly:





SJUKT SNYGGA är dom! Mina högsta skor jag haft hittills, 13.5 cm är klacken och sen en ganska tjock platå. Dom är sjukt sexiga på!  Dock är dom väldigt svåra att gå i då klacken är väldigt smal, men det ska jag nog klara av. Köpte dom för jag ville ha dom på nyår, så dehär är mina nyårsskor :) Dom är enkla men ändå festliga.

Har fått ganska många frågor till frågestunden men avslutar den någon dag efter nyår, imorgon blir det fullt upp hela dagen och dåligt med uppdatering. Hörs kanske senare ikväll. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Denice

Hejsan :) Du har blibit utagen av mej ( Denice ) som en av de två bästa uttagarna till veckans blogg i min blogg :)



Om du vill att dina bloggläsare ska rösta på dej, länka då till min blogg och skriv att du vill att dom ska rösta på dej!



Kram / Denice

2009-12-30 @ 19:35:15
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/
Postat av: Denice

Hejsan igen :)



Du är veckans blogg / ÅRETS BÄSTA BLOGGERSKA ( i min blogg ) du vart utvald pga att den andra hoppade ur tävlingen!!!



GRATTIS GRATTIS!!! många kramar // Denice

2009-12-30 @ 19:43:25
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0