- 26/12

Idag har jag krigat på stan med Merdin hahaha.. herregud säger jag bara, SJUKT mycket folk och alla beter sig som vilddjur (inklusive jag), tycker synd om dom som jobbar i stan alltså.. speciellt dom på Monki och Gina tricot, ni som var på stan idag förstår vad jag menar. Fick iallafall med mig lite smått och gott, riktigt billiga fynd:

Tröja från Gina tricot





Satinleggings/satinbyxor eller vad det nu är från Gina tricot




Ringar från Gina tricot



Örhängen från H&M



Det var allt för idag. Hittade inga nyårsskor, vill ha ett par perfekta ju.. men det lutar åt att det blir ett par från Scorett.

Jag och Merdin solade idag också, jag fick faktiskt lite färg! Dock inte ansiktet, jag har skitsvårt för att bli brun i ansiktet. Men på kroppen fick jag färg, speciellt på benen och magen! Har smörjt in mig med brun utan sol nu också, haha, jag har verkligen bestämt mig för att bli BRUN innan nyår. Ska sola varje dag nu fram till nyår, så vi får hoppas på att det blir som jag vill :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0