- 25/12

Hade en jätte mysig dag igår, så här såg min julafton ut:



































Och så julklapparna:

- Röd mjukisdress från mamma&pappa





- Klocka (Regal) från Merdin





- Bok, "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer (hon som skrev Twilight) från mamma&pappa



- Parfym & body lotion, "Kate" av Kate Moss från Merdin



- Presentkort på gelenaglar och frisörbesök (klipp+färg) från mamma&pappa och pengar från farmor, farfar & mormor.



- Smink från Make up store (läppstift och rouge) från mamma&pappa:





- Halsduk från Syster (fick även ett hårband av henne som jag glömde ta kort på)



Sen fick jag även godis från farmor och farfar och lite andra småsaker. Känns som att jag missat en massa, men det här är vad jag kunde komma på att jag fick just nu!

Vill även visa er mina små presenter jag fått varje dag i julstrumpan, har fått massa bra och användbara småsaker, bla: massagegrejer, hårnålar och toffsar, hårklämmor, nagelfilar, godis, underkläder, läppglans och läppsyl och MASSA ANNAT!

Det har tagit mig över en timme och göra det här inlägget. Haha bara för er! PUSS


Kommentarer
Postat av: M

så himla fint ni har hemma hos er, skit mysigt! :)

2009-12-25 @ 17:48:55
Postat av: Anonym

vet du vart mjukisdressen kommer ifrån? :)

2009-12-28 @ 17:50:26
Postat av: Martin

Vad fuul jaag är /syrran oooj glömde a men orka inte ändra bye

2009-12-28 @ 20:26:29
Postat av: Anonym

sexbomb duu är då :D

2010-01-05 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0