- 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm, det klart jag gjorde! Man gör ju nya saker hela tiden. Kommer inte på något nu dock.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade/har inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Oj, i år har jag faktiskt inte varit utomlands. Eller gud jag vet inte, har jag det?! Haha vilket minne jag har. Sist jag var utomlands var nog i Thailand förrförra sommaren? Eller England (London) kanske? GUD JAG MINNS INTE. 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag tror inte det!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hm, minns inte något speciellt datum.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag gjorde så bra ifrån mig i skolan och fick bra betyg.
9. Största misstaget? Oj, har gjort ganska många faktiskt.. Dock inget jag vill dela med mig av.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, lite småförkylningar kanske, hade hög feber en gång i ca en vecka, men inget annars.
11. Bästa köpet? Alla snygga skor jag köpt, mina Converse som jag använt otroligt mycket, och min senast nyinköpta skinnjacka.. det är sånt jag använder varje dag nästan (förutom nu när det är såhär kallt).
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, fika, nöjen osv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns otroligt mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Åh, självklart är det Pitbull - I know you want me. Jag och Dajana lyssnade på den hela sommaren! Sen finns det massa mer bra såklart.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det vet jag inte riktigt, gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Åkt utomlands!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag har gjort för många misstag.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj, släkt och Merdin.
19. Blev du kär i år? Jag har varit kär väldigt länge.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives.
21. Bästa boken du läste i år? ÅH, helt klart Twilight böckerna!
22. Största musikaliska upptäckten? Hm, ingen alls tror jag? Eller, jag förstod inte frågan.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var så längesen jag fyllde år så jag minns inte. Men har för mig att jag fick en massa pengar, och det hade jag såklart önskat mig!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, inte vad jag minns.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kommer inte ihåg riktigt, blev nog firad av familjen bara då jag fyllde år på en onsdag sen i helgen som kom blev jag firad av först släkt och sedan också vänner. Minns att vi var och firade i min födelsedag i Monaco, där det var fest. Det var jag, Dajana, Hannah, Malin, Merdin och Adis tror jag?
27. Finns det någonting som  skulle gjort ditt år ännu bättre? Helt klart om jag hade rest utomlands, tex hade ju jag och Dajana planer om att åka till Montenegro i somras, men det blev ju ingenting av det. Hade också väldigt gärna velat åka till Thailand, världens bästa land.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Det har varit så blandat, på sommaren: mycket korta klänningar, mycket shorts och jeansshorts över huvud taget, gladiatorsandaler, converse, höga klackar, skinnjacka, jeansjacka har nog var dom mest använda grejerna. På vintern: Mycket svart, nitar, mycket smycken, sammet, skinn, lack, djurmönstrat, höga klackar osv.
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga kvällar, att jag har en pojkvän som jag älskar och en bästa vän som jag älskar, att jag har kommit väldigt bra överrens med min familj för det mesta, att det har gått bra för mig i skolan och att jag uppnådde mina mål när det gällde mina beyg och framförallt att jag har haft SJUKT ROLIGT vid många tillfällen, har upplevt mycket skratt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen tror jag. Edward Cullen kanske. Jag vill också ha en vampyr!31. Vem saknade du? Inte många alls, framförallt en gammal vän tror jag.
32. De bästa nya människorna du träffade? Hm, har nog inte träffat så många nya, har känt nästan alla sen långt innan. Men kanske några i min nya klass, jag trivs väldigt bra med personerna i klassen.

Kommentarer
Postat av: Denice

Hej :) Jo såklart, den andra hade slutat blogga just då därför vann du :) <3 ha en bra dagh :)



Gott nytt år :) / Denice

2009-12-31 @ 12:27:28
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0