- 16/12

Hej, måste börja med att säga, USCH så kallt det är ute. Hatar denhär jävla snön, man blir så blöt och kall. Fryser så himla mycket om fötterna och fingrarna alltså, och imorse glömde jag ta någon halsduk eller sjal så jag har frusit massa om halsen idag :( Huhu, usch för vinter.. okej att det är kallt men BORT med snön tack. Den kan få ligga på marken när det är julafton, men det ska fan inte snöa från himlen men blir ju helt blöt.. (haha de lät kul). Menmen ska inte klaga mer på det nu. Hoppas verkligen inte att det är snö på nyår.. ska jag springa runt på snö och is med mina höga klackar?! Nej tack. Haha nog om det!

Kort skoldag idag, man kan inte ens kalla det skoldag haha.. började kl 10, då hade vi någon jävla stickar tävling haha, den som stickade längst och snabbast vann. Jag som aldrig i hela mitt liv har stickat hade lite problem haha, Azra försökte lära mig men det var verkligen inte min grej. Sen utvärderade vi terminen lite, sen blev det FIKA! Mums, fick pepparkakor, julmust, skumtomtar och mandariner. Vår grupp vann stickartävlingen, vi hade nämligen en tjej i vår grupp som var GRYM!

Sen vid halv 12 slutade vi, då tog jag bussen till Kungsgatan, mötte upp Merdin och gick ner till stan. Vi åt på Chicken, gick runt och kollade lite, sen tog jag bussen hem. Mamma ringde nyss och berättade att hon hade lagt undan lite kläder till mig haha. Bland annat en paljettklänning tydligen, blir spännande att se imorgon vad hon har hittat på nu, min bästa mami :)

.. Förresten har jag 2 julklappar kvar att köpa och jag börjar bli sjukt stressad. Dom jag har kvar att köpa till är min farfar och sen Merdin. Hm, får ta det i helgen SENAST. Det är ju julafton nästa torsdag, om bara 1 vecka och en dag!

Nu ska jag lägga mig i sängen lite, fryser så himla mycket trots att jag har min mysiga mjukisdress på mig. Kommer nog somna direkt när jag lägger mig.. hoppas det! Ska bli skönt att sova en liten stund! Sen kommer nog älsklingen hit, jag hoppas det, då ska han få värma mig!

 Imorgon är det förresten sista skoldagen, går från 8-11. Får se vad vi ska hitta på då, bland annat fika igen vet jag. Efter det blir det stan, ska kolla på klänningen och sen köpa lite nytt smink, det behövs! Och strumpbyxor måste jag köpa till kvällen (JB festen), hoppas jag inte glömmer det! Haha, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0