- 15/12

Hello! Har inte skrivit på några dagar, eller det känns inte som det iallafall. Hm, vet inte riktigt vad jag gjort sen sist jag skrev, inget speciellt tror jag faktiskt, varit på julshow och lite sånt, och sen varit i skolan som vanligt såklart.

 Idag är en bra dag! Jag har nämligen gjort 2 prov och det känns SÅ skönt att vara klar med dom ska ni veta! Nu har jag bara 2 inlämningsuppgifter kvar, och jag ska göra klart minst EN idag. Imorgon går jag bara i skolan från 10-12, och sen på torsdag börjar jag 8 och slutar runt 11, har inga vanliga lektioner heller! SKÖNT. På torsdag kväll ska jag och älsklingen på gymnasiefest, det ska bli kul.. tydligen massa folk som ska dit så det är ju roligt. Sen på fredag är det skolavslutning. Ska även på någon julfest på kvällen i Skandiateatern, har ingen aning om vad det är men pappa fixade biljetter så varför inte :)

DET ÄR JULLOV OM 3 DAGAR! Kan ni fatta så jävla skönt?! Jag är så jävla glad, lättad, förväntansfull, ALLT! 3 veckor utan skola. UNDERBART. Ser fram emot det så himla mycket, har massa planer! ;) Sen när skolan börjar är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 17, woho :D Skolan börjar ju den 11e och jag fyller år den 21a!

.. Men en sak är jag ledsen över. På fredag åker Dajana till Kroatien och är där nästan hela lovet. Så jävla kul för henne men tråkigt för mig :( Haha hur ska jag klara mig?!

Menmen, nu ska jag sätta igång med plugget! Jag uppdaterar nog inte mer idag, men imorgon får jag nog tid att skriva lite. Men efter skolan måste jag till stan och fixa lite grejer, dom sista julklapparna och sen lite grejer till mig själv.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0