- 12/12

Vilken dag! Gick på stan med mamma från 11-5 och handlade en massamassa julklappar till mina nära och kära + lite grejer till mig själv. Lite senare kom även Merdin och gjorde oss sällskap. Var även i maxi och handlade lite där. Helt slut är jag, sjukt mycket folk var det på stan och mina fötter = PAIN.

Det jag köpte idag:



Det enda jag köpte till mig själv:



Klänning med nitar från Bikbok - 249 kr. (Tror jag lyckades ta den allra sista som fanns, så himla tur att det var en i XS då)




Den ombloggade tröjan från H&M - 199 kr.



Transparent tunika från Ginatricot - 199 kr. Har nästan inget rött i min garderob alls, så kände mig tvungen att köpa mig en röd sån, så himla snygg modell och den är skitsnygg på, ville ha en svart först, men det är ju jul och allt så det fick bli en RÖD!

.. Sen blev det bara en massa julklappar! Uppdaterar senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så cool stil ! <3

2009-12-12 @ 20:44:50
Postat av: Anonym

så jädra cool den sista var! herregud, nästan så man vill springa till gina nu.

2009-12-12 @ 22:07:09
Postat av: Anonym

nummer nio skulle nog passa dig bäst <3

2009-12-16 @ 16:16:01
Postat av: Anonym

allså inte nummer nio på det här inlägget ;O skrev fel

2009-12-16 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0