- 1/12

Hello! 1a december idag, alltså bara 18 dagar kvar till JULLOV, 25 dagar kvar till JULAFTON, 31 dagar kvar till NYÅR. YEY :D Och förresten, bara 13 skoldagar kvar totalt har vi också!

Vet ni? Min söta mamma har fixat en lite rolig grej till mig och min lillasyster. Varje dag fram till julafton 1a - 24e december får jag och Martina en liten present. Självklart är det bara något litet, skulle ju bli ganska dyrt annars. Känner mig som ett litet barn, men jag älskar att få presenter så jag tycker att det är jätte roligt haha! En ny present varje dag, vem tackar nej till det? Mamma slår in presenten sen lägger den i 2 julstrumpor som vi har hängandes här hemma, en liten present var till mig och Martina per dag. NAW visst är det gulligt :D Ska visa er varje dag fram till julafton vad jag får, så kan vi räkna ner dagarna tillsammans!

Idag (1/12) fick jag:



Jättesköna mysiga sockor från Cubus! Perfekt för mig som alltid fryser så mycket, och mina fötter är alltid ISKALLA. Det vet dom som känner mig haha.

NU ska jag dammsuga upp massa grejer som jag spillde ut i mitt rum haha, jag är alltid så klantig. Det ligger små konstgjorda svarta glittrande stenar överallt i mitt rum nu, sånadär man använder som prydnad nivet? Typ i vaser, lyktor, skålar osv. Jag är så dålig på att förklara men skitsamma! Sen blir det Desperate Housewives, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad lyxigt! vilken snäll mamma du har. och söta strumpor oxå

2009-12-01 @ 20:51:47
Postat av: .

min mamma gör också så (;

2009-12-02 @ 01:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0