- 11/12

Hello bloggen. En konstig dag idag, haha. Gick till skolan kl halv 1 för att göra ett prov, sen slutade vi. Då åkte jag ner till stan, köpte 2 tröjor och la undan 3 klänningar tills imorgon. Visar bilder imorgon kväll antagligen, ska nämligen shoppa julklappar + lite till mig själv, så jag passar på att visa allt då. Inte julklapparna då, men det jag köpte både idag och igår, haha ni fattar. Så imorgon ska jag upp ganska tidigt och gå på stan hela dagen med mamma, kommer säkert vara sjukt mycket folk som julhandlar.

Ikväll ska jag kolla på Idolfinalen, jag hejar på Erik. Fast jag tycker inte om någon av dom speciellt mycket faktiskt. Förresten, så himla skönt med helg! Nu är det bara 2 vanliga skoldagar kvar, sen onsdag och torsdag har vi lite annorlunda dagar då vi slutar typ 11-12. Har 2 prov kvar och görs och 2 inlämningsuppgifter som ska vara klara, sen är jag KLAR med plugget.

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs senare eller imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0